4. oktober 2023

Invitation til webinar om FOODHAY forskningsresultater

FOODHAY

Reserver den 8. februar 2024 til at få viden om, hvordan state-of-the-art FOODHAY forskningsudstyr har ført til spændende ny viden og resultater, som har bidraget til at udnytte sidestrømme, mindske spild og ressourceforbrug samt optimere produktionsprocesserne i fødevareproduktionen.

FOODHAY Picture

Siden begyndelsen af 2020 har forskere ved Københavns Universitet, DTU Teknologisk Institut og Aarhus Universitet investeret i mere end 100 stykker nyt forskningsudstyr i det nationale højteknologiske laboratoriecenter FOODHAY. I alt 103 millioner kroner har Uddannelses- og Forskningsministeriet og partnerorganisationerne selv snart investeret i FOODHAY forskningsinfrastruktur.

På et webinar den 8. februar 2024 kan du blive klogere på, hvordan noget af udstyret har ført til spændende ny viden og resultater, som har bidraget til at udnytte sidestrømme, mindske spild og ressourceforbrug samt optimere produktionsprocesserne i fødevareproduktionen.

Webinaret er især relevant for ansatte i fødevarevirksomheder, industriorganisationer og forskere inden for fødevarevidenskab.

Tid og sted

Webinaret finder sted online den 8. februar kl. 13-15.00 – og foregår på engelsk.Tilmelding

Du kan allerede tilmelde dig webinaret.
Program følger senere

Få flere nyheder om fødevareforskning og -uddannelse ved at tilmelde dig KU FOOD's nyhedsbrev

Kontakt

Viceinstitutleder for Forskning og Innovation ved Institut for Fødevarevidenskab på Københavns Universitet, Nanna Viereck, nav@food.ku.dk