18. oktober 2022

10-års fødselsdagsfest for Integrated Food Studies

Fødselsdag

Uddannelsen Integrated Food Studies holder 10-års fødselsdagsfest d. 1 december. Kom og fejr uddannelsen, der har til formål at uddanne kandidater til at hjælpe den grønne omstilling i fødevareindustrien på vej.

Billede af bælgfrugter og bønner
Formålet med uddannelsen Integrated Food Studies er at uddanne kandidater, der kan bidrage til en bæredygtig omstilling af fødevaresystemer på alle niveauer. Foto: Jonas Drotner Mouritsen.

Kære IFS venner – studerende, alumner, nuværende og tidligere undervisere, censorer og samarbejdspartnere

Kom til 10-års fødselsdagsfest!

Integrated Food Studies fylder rundt i år. Den 1. september 2012 startede vi det første hold af IFS-studerende på AAU i Sydhavnen. Siden er meget sket, og mange gode kandidater er kommet videre ud i arbejdslivet. Kerneambitionen for IFS er dog stadig den samme – vi vil uddanne kandidater, der kan bidrage til en bæredygtig omstilling af fødevaresystemer på alle niveauer.

Det vil vi gerne markere med et lille arrangement

1. december kl. 15.30-18.00 på Københavns Universitet, Frederiksberg Campus.

Vi håber selvfølgelig på at se mange af jer til en fælles fejring.

Der vil være faglige oplæg og indsigter fra IFS-alumner. Og der vil være lidt lækkert at spise og drikke.

Sæt kryds i kalenderen og tilmeld jer her allerede nu eller senest 10 november 2022.

Detaljeret program og nærmere detaljer om hvor det foregår kommer ud snarest.

Del meget gerne invitationen i jeres IFS-relevante netværk.

Bedste hilsner

Mette Weinreich Hansen, studieleder på IFS, og Helene Reinbach, lektor hos KU FOOD.

Kontakt

Lektor ved Institut for Fødevarevidenskab (KU FOOD) Helene Christine Reinbach, helene.reinbach@food.ku.dk

Læs også