Kognition og pædagogik - kritik og anvendelighed

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Kognition og pædagogik - kritik og anvendelighed. / Christensen, Gerd.

In: Kognition & Paedagogik, No. 101, 11, 2016, p. 76-81.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Christensen, G 2016, 'Kognition og pædagogik - kritik og anvendelighed', Kognition & Paedagogik, no. 101, 11, pp. 76-81.

APA

Christensen, G. (2016). Kognition og pædagogik - kritik og anvendelighed. Kognition & Paedagogik, (101), 76-81. [11].

Vancouver

Christensen G. Kognition og pædagogik - kritik og anvendelighed. Kognition & Paedagogik. 2016;(101):76-81. 11.

Author

Christensen, Gerd. / Kognition og pædagogik - kritik og anvendelighed. In: Kognition & Paedagogik. 2016 ; No. 101. pp. 76-81.

Bibtex

@article{ca3fae1d806e4a0fbefc990a2ee7e2f0,
title = "Kognition og p{\ae}dagogik - kritik og anvendelighed",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Michel Foucalt, kritisk forskning, p{\ae}dagogisk praksis",
author = "Gerd Christensen",
year = "2016",
language = "Dansk",
pages = "76--81",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "101",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Kognition og pædagogik - kritik og anvendelighed

AU - Christensen, Gerd

PY - 2016

Y1 - 2016

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Michel Foucalt, kritisk forskning, pædagogisk praksis

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 76

EP - 81

JO - Kognition & Paedagogik

JF - Kognition & Paedagogik

SN - 0906-6225

IS - 101

M1 - 11

ER -

ID: 165260840