KU FOOD Alumni and Friends

Deltag i arrangementer om seneste fødevareforskning, mød andre alumner og tidligere studiekammerater og opbyg et inspirerende netværk.

Netværket er åbent for dimittender, studerende og venner af FOOD, som gerne vil bevare kontakten, holde sig opdateret og deltage i arrangementer.

I netværket får du en unik mulighed for at holde dig opdateret på seneste forskning, bevare kontakten til instituttet og opbygge et netværk du kan lade dig inspirere af, når du står over for karrierevalg.

FOOD Alumni and Friends afholder ca. to arrangementer om året. Som medlem vil du modtage info om dette i nyhedsbrevet, hvor du også kan læse om ny forskning og få info om, efter- og videreuddannelsestilbud. Derudover udbyder SCIENCE et til to årlige halvdagsarrangementer inden for tværfaglige temaer som f.eks bæredygtighed.

Københavns Universitets Alumnenetværk

Når du tilmelder dig FOOD Alumni bliver du også medlem af Københavns Universitets alumnenetværk.

Læs mere om KU's alumnenetværk her, og få det fulde overblik over KU's aktiviteter og fordele til dig.