24. august 2015

Velkommen til 117 bachelorstuderende

studiestart

Institut for Fødevarevidenskab har budt 117 nye studerende velkommen på bacheloruddannelsen i Fødevarer og ernæring – samme antal, som kom ind på uddannelsen i 2014. Efter tre campusdage, hyttetur og fest begynder de studerende på undervisningen den 31. august.

Scienceløbet på Frederiksberg Campus, august 2015.

Traditionen tro er der lagt et program med en række campusdage, hvor de studerende møder hinanden og bliver introduceret til uddannelsen. Den første campusdag var bl.a. afsat til Tour de Science-løbet, som du kan læse mere om på bacheloruddannelsens Facebookprofil.

Mellem den 23. og 26. august er de nye bachelorstuderende på hyttetur til Femø, og fredag den 28. august holder Københavns Universitet den årlige immatrikulationsfest, som er universitetets officielle velkomst.

Den egentlige undervisning på bacheloruddannelsen i Fødevarer og ernæring begynder mandag den 31. august med kurserne Fødevareproduktion, samfund og sundhed samt Matematik og Databehandling.