Dagbogen som litterær praksis

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Dagbogen som litterær praksis. / Serup, Martin Glaz.

In: Standart, Vol. 1/2019, 2019, p. 54-57.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Serup, MG 2019, 'Dagbogen som litterær praksis', Standart, vol. 1/2019, pp. 54-57.

APA

Serup, M. G. (2019). Dagbogen som litterær praksis. Standart, 1/2019, 54-57.

Vancouver

Serup MG. Dagbogen som litterær praksis. Standart. 2019;1/2019:54-57.

Author

Serup, Martin Glaz. / Dagbogen som litterær praksis. In: Standart. 2019 ; Vol. 1/2019. pp. 54-57.

Bibtex

@article{4fb4fde4ff814be1ab606358b7c3d652,
title = "Dagbogen som litter{\ae}r praksis",
abstract = "n gennemg{\aa}ende pointe i denne artikel er at bestemte undervisningsformater let kan resultere i bestemte typer tekster. Derfor m{\aa} det for mig at se handle om at variere undervisningen og undervisningsformaterne, for at unders{\o}ge og l{\ae}re noget om forskellige aspekter af og erfaringer med at skrive og l{\ae}se. I det f{\o}lgende vil jeg skrive lidt om hvordan jeg i den sammenh{\ae}ng arbejder med den litter{\ae}re dagbog, og om hvad en dagbog overhovedet er for noget.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, dagbog, dagbogsteori, Creative writing, Life Writing",
author = "Serup, {Martin Glaz}",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "1/2019",
pages = "54--57",
journal = "Standart",
issn = "1602-2246",
publisher = "Litteraturmagasinet Standart",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Dagbogen som litterær praksis

AU - Serup, Martin Glaz

PY - 2019

Y1 - 2019

N2 - n gennemgående pointe i denne artikel er at bestemte undervisningsformater let kan resultere i bestemte typer tekster. Derfor må det for mig at se handle om at variere undervisningen og undervisningsformaterne, for at undersøge og lære noget om forskellige aspekter af og erfaringer med at skrive og læse. I det følgende vil jeg skrive lidt om hvordan jeg i den sammenhæng arbejder med den litterære dagbog, og om hvad en dagbog overhovedet er for noget.

AB - n gennemgående pointe i denne artikel er at bestemte undervisningsformater let kan resultere i bestemte typer tekster. Derfor må det for mig at se handle om at variere undervisningen og undervisningsformaterne, for at undersøge og lære noget om forskellige aspekter af og erfaringer med at skrive og læse. I det følgende vil jeg skrive lidt om hvordan jeg i den sammenhæng arbejder med den litterære dagbog, og om hvad en dagbog overhovedet er for noget.

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - dagbog

KW - dagbogsteori

KW - Creative writing

KW - Life Writing

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 1/2019

SP - 54

EP - 57

JO - Standart

JF - Standart

SN - 1602-2246

ER -

ID: 236708936