4. februar 2016

Deltag i forbrugerundersøgelse og vind biografbillet

survey

Institut for Fødevarevidenskab ved Københavns Universitet er i gang med en undersøgelse omkring forbrugeres opfattelse af en række fødevarer, der findes i danske supermarkedskæder. Er du over 55 år og har lyst til at deltage, så læs videre. Du kan vinde biografbilletter.

Vi har i øjeblikket brug for input og meninger fra forbrugere over 55 år, og vi håber derfor, at du har tid og lyst til at besvare et kort spørgeskema. Hver tredje deltager vinder en Nordisk Film biograf gavepakke (værdi: 130 kr.) indeholdende en biografbillet (til alle ordinære forestillinger) samt en gufbillet (1,4 l. popcorn + 0,5 l. sodavand eller tilsvarende drikkevare). Så snart undersøgelsen er færdig, kontaktes vinderne via e-mail.

Det tager højest 20 minutter at besvare spørgeskemaet, og det er på dansk. Alle besvarelser behandles fortroligt og bruges kun i forbindelse med undersøgelsen.